Contact

Particulieren Contact opnemen

Contact opnemen

Persoonlijke hulp van DUO’s klantenservice

Heeft u vragen over studiefinanciering, het studentenreisproduct, de loting of het terugbetalen van een studieschuld? Dan kunt u ons bellen of mailen. Of u kunt een van onze servicekantoren bezoeken.
Wilt u informatie opvragen namens iemand anders? Regel dan eerst een machtiging.

Zelf het antwoord vinden

In Vraag en Antwoord kunt u op de meeste vragen zelf het antwoord vinden.

Bellen

De DUO Infolijn is elke werkdag geopend van 09.00 tot 17.00 uur. Houd uw burgerservicenummer bij de hand als u belt. U kunt telefonisch geen wijzigingen doorgeven, dat kan alleen in Mijn DUO.

DUO Infolijn050 599 77 55

Inburgeraars moeten bellen naar een ander telefoonnummer. Kijk op de contactpagina van inburgeren.nl.

Mailen

Kies het onderwerp waarover u wilt mailen:

StudiefinancieringLesgeld
Tegemoetkoming scholierenLoten
Terugbetalen studieschuldInburgeren
Tegemoetkoming ouders

Wilt u naar een specifieke afdeling mailen? Gebruik dan een van onderstaande mailadressen.

Een servicekantoor bezoeken

Bij de meeste servicekantoren kunt u alleen op afspraak terecht. U moet dan van tevoren online een afspraak maken. Dit kan niet op het servicekantoor zelf. Kies in de lijst hieronder een servicekantoor.

AmsterdamArnhemEindhoven
GroningenNijmegenRotterdam
SittardZwolle

Feedback

Wat vind je van de website?

Om de website voor jou nog beter te maken, willen we graag weten wat je ervan vindt. Help je ons verder?

Ja, ik doe mee! Nee, bedankt