Aanvragen of terugbetalen inwoners Caribisch gebied

Woont u op Aruba, Curaçao, Sint Maarten of in Caribisch Nederland? Dan gaat studiefinanciering aanvragen net iets anders. En ook het terugbetalen van uw studieschuld.

Studiefinanciering

Vraag studiefinanciering op tijd aan. Vraag ook een aanvullende beurs aan. We kijken dan naar het inkomen van uw ouders. Geen contact met uw vader of moeder? Daar kan DUO rekening mee houden.

  • Studiefinanciering

    Vraag studiefinanciering het liefst 3 maanden van tevoren aan. In het Caribisch gebied vraagt u aan met een formulier. U krijgt na uw aanvraag ook een burgerservicenummer (BSN).

    Aanvragen studiefinanciering
  • Aanvullende beurs

    Vraag de aanvullende beurs altijd aan. Voor de aanvullende beurs hebben we het inkomen van uw ouders nodig.

    Meer over aanvullende beurs
  • Problemen met ouders

    Een aanvullende beurs aanvragen, maar geen contact met uw vader of moeder? Het is mogelijk om hun inkomen niet mee te laten tellen.

    Meer over problemen met ouders

Terugbetalen studieschuld

U betaalt uw studieschuld per maand terug. Dit kan met lokaal betalen. Zorg ervoor dat u niet te veel betaalt. Vraag DUO om rekening te houden met uw inkomen en geef uw inkomen door. Uw maandbedrag kan minder of zelfs € 0,- worden. Kunt u het nieuwe maandbedrag niet betalen? Zet de aflossing van uw studieschuld dan tijdelijk stop.

Zaken regelen met DUO

Het is makkelijker om uw zaken online te regelen met DUO. En onze post digitaal te ontvangen. Dit kan in Mijn DUO. Inloggen doet u met DigiD. Voor een DigiD hebt u een burgerservicenummer (BSN) nodig.

  • DigiD aanvragen

    Als u studiefinanciering aanvraagt, krijgt u ook een BSN. Regel daarna meteen een DigiD. Dan kunt u inloggen op Mijn DUO.

    DigiD aanvragen vanuit het buitenland
  • Mijn DUO

    Mijn DUO heeft verschillende voordelen. Niet alleen als u studeert, maar ook als u een studieschuld moet terugbetalen.

    Voordelen Mijn DUO

Meer informatie

Formulieren, folders en checklists

Formulieren studiefinanciering

Aanvraag studiefinanciering hoger onderwijs (459Kb, pdf)

Application finance higher education for studentsfrom the Caribbean region (213Kb, pdf)

Aanvraag studiefinanciering mbo (183Kb, pdf)

Application Studentfinance for MBO students from the Caribbean region (225Kb, pdf)

Verklaring inkomstenbelasting ouders (247Kb, pdf)

Statement income tax (246Kb, pdf)

Inkomen ouders buiten beschouwing laten (149Kb, pdf)

Leave parental income out of consideration (184Kb, pdf)

Verklaring deskundige (58Kb, pdf)

Statement by a specialist (56Kb, pdf)

Formulieren terugbetalen studieschuld

Aanmelden of afmelden lokaal betalen (78Kb, pdf)

Register or cancel local payments (78Kb, pdf)

Opgave inkomen voor verzoek verlagen maandbedrag 2023 (189Kb, pdf)

Doorgeven inkomen voor verzoek verlaging maandbedrag 2024 voor inwoners van het Caribisch gebied (181Kb, pdf)

Income statement to reduce monthly repayment 2023 (191Kb, pdf)

Income statement to reduce monthly repayment 2024 (186Kb, pdf)

Verklaring inkomstenbelasting (247Kb, pdf)

Statement income tax (246Kb, pdf)

Wijziging terugbetalen studieschuld (315Kb, pdf)

Aanvraag overstap terugbetalingsregels (179Kb, pdf)

Folders studiefinanciering

Folder Studiefinanciering voor studenten uit Aruba, Curaçao, Sint Maarten en Caribisch Nederland (566Kb, pdf)

Brochure Student finance for students from Aruba, Curaçao, Sint Maarten and the Caribbean Netherlands (710Kb, pdf)

Foyeto Financiamento di estudio pa studiantenan di Aruba, Corsou, Sint Maarten y Caribe Hulandes (592Kb, pdf)

Foyeto Finansiamentu di estudio pa studiante di Aruba, Kòrsou, Sint Maarten i Hulanda Karibense (594Kb, pdf)

Checklists

Checklist Studiefinanciering aanvragen vanuit het Caribisch gebied (222Kb, pdf)

Checklist Applying for student finance from the Caribbean (281Kb, pdf)

Checklist Terugbetalen vanuit het Caribisch gebied

Checklist Repayment from the Caribbean (185Kb, pdf)

Checklist Lokaal terugbetalen (156Kb, pdf)

Checklist Local repayment (166Kb, pdf)

Checklist Digid aanvragen (54Kb, pdf)

Checklist Apply for and activate DigiD (50Kb, pdf)

Checklist Aanvragen lager maandbedrag

Checklist apply to reduce your monthly amount

Video's

Studiefinanciering aanvragen vanuit het Caribisch gebied

Studeren in Nederland? Vraag op tijd studiefinanciering aan. We leggen stap voor stap uit hoe u dit doet.

Downloads
Beschrijving
De animatie begint met een titelscherm en in het scherm komt de titel 'Studiefinanciering aanvragen vanuit het Caribisch gebied'.
 
In beeld: een student staat in het Caribisch gebied. Er komt een vliegtuig in beeld, dat vliegtuig brengt de student naar Nederland. De student vraagt zich af hoe studiefinanciering aan te vragen is.
Voice over: Studenten uit het Caribisch gebied kunnen studiefinanciering krijgen voor een studie in Nederland. Hoe werkt dat precies?
 
In beeld: op een laptop verschijnt het aanvraagformulier voor studiefinanciering. Daarna komt de link naar duo.nl/antillen in beeld. 
Voice over: Studiefinanciering en het studentenreisproduct vraag je aan met een formulier. Je vindt het formulier op duo.nl/antillen. Vul het formulier digitaal in zodat alle gegevens goed leesbaar zijn. Regel dit minstens 3 maanden voordat je opleiding begint. Zo weet je op tijd waar je recht op hebt.
 
In beeld: een icoon van een bel komt in beeld als signaal dat er een bericht binnenkomt. 
Voice over: Je krijgt een e-mail als je aanvraag voor studiefinanciering is verwerkt. In deze mail staat dat er een bericht naar je (post)adres onderweg is. In het bericht zie je de hoogte van je studiefinanciering en wanneer de studiefinanciering ingaat. 
 
In beeld: in beeld verschijnen 9 cijfers die het burgerservicenummer moeten voorstellen.
Voice over: Als je studiefinanciering aanvraagt, krijg je ook automatisch een burgerservicenummer, ook wel BSN genoemd. Dit is je persoonsnummer in Nederland dat je in het contact met de overheid gebruikt. 
 
In beeld: het logo van de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens komt in beeld. Daarna komt een telefoon die rinkelt in beeld.
Voice over: Je krijgt je BSN per post van de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens. Je kunt hem ook telefonisch opvragen bij DUO. Dit kan nadat je hierover een e-mail van DUO hebt gekregen.
 
In beeld: het logo van DigiD komt in beeld, daarna volgt de link digid.nl/buitenland.
Voice over: Als je je BSN hebt, kun je vanuit het Caribisch gebied alvast een aantal dingen regelen voor je studie. Je kunt bijvoorbeeld een DigiD aanvragen op digid.nl/buitenland. Hiermee kun je inloggen op websites van de Nederlandse overheid. 
 
In beeld: in beeld komt het startscherm van Mijn DUO en komen de onderdelen die de voice over noemt aan bod.
Voice over: Je kunt er ook mee inloggen op Mijn DUO. Hier bekijk je de hoogte van je studiefinanciering, kun je je rekeningnummer doorgeven en persoonlijke berichten bekijken. 
 
In beeld: DigiD-logo komt in beeld met een icoon van een huis dat de gemeente moet voorstellen.
Voice over: Met je DigiD kun je bij sommige gemeenten ook alvast een afspraak maken om je in te schrijven bij de gemeente waar je gaat wonen.
 
In beeld: een pasje komt in beeld dat een bankpas moet voorstellen. Daarna komt ‘Mijn DUO’ in beeld.
Voice over: Zodra je in Nederland bent, kun je ook een bankrekening openen. Geef je rekeningnummer daarna zo snel mogelijk via Mijn DUO aan ons door. 
 
In beeld: een student komt in beeld. Daarna de link duo.nl/antillen.
Voice over: Dus vraag op tijd je studiefinanciering aan. Dan weet je zeker dat je krijgt waar je recht op hebt. Wil je meer weten? Kijk dan op duo.nl/antillen.

Problemen met je ouders

Problemen met een of met beide ouders? Dan kun je DUO vragen om het inkomen niet mee te tellen bij het berekenen van je aanvullende beurs.

Downloads
Beschrijving

Heb je een aanvullende beurs aangevraagd?

Om die te berekenen kijken we naar het inkomen van je ouders. Als je problemen hebt met een of met beide ouders, dan kun je DUO vragen om het inkomen niet mee te laten tellen. Dit noemen we het 'inkomen van je ouder buiten beschouwing laten'. De ouder telt dan niet mee voor de berekening van de aanvullende beurs. Dit kan bijvoorbeeld als je een conflict hebt, als er geen contact is of als je niet erkend bent.

Om dit te regelen ga je op duo.nl/antillen naar 'Formulieren en folders'. Download het formulier 'Verzoek inkomen ouders buiten beschouwing laten'. Vul het formulier in op de computer en stuur de geprinte versie met je handtekening naar DUO.

Je moet ook bewijsstukken meesturen. In de toelichting van het formulier vind je welke dat zijn.

DUO beoordeelt je verzoek. Je ontvangt hierover een brief, waarin staat of je verzoek is goedgekeurd.

Reizen met het studentenreisproduct

Gaat u studiefinanciering aanvragen? Regel ook direct het studentenreisproduct. Hiermee reist u vrij of met korting met het openbaar vervoer door heel Nederland.

Downloads
Beschrijving
De animatie begint met een titelscherm en in het scherm komt de titel “Reizen met je studentenreisproduct.
 
In beeld: een trein rijdt door Nederland. Er komt een vraagteken in beeld bij de vraag ‘Maar wat moet je hiervoor regelen?’
Voice over: Met het studentenreisproduct kun je vrij of met korting reizen met de trein, tram, bus en metro in heel Nederland. Maar wat moet je hiervoor regelen? 
 
In beeld: een student vult met een pen het aanvraagformulier voor studiefinanciering in. 
Voice over: Het begint met het aanvraagformulier voor studiefinanciering. 
 
In beeld: een student kan op het aanvraagformulier voor een weekabonnement of weekendabonnement kiezen.
Voice over: Bij het invullen kun je kiezen voor een week- of weekendabonnement. 
 
In beeld: er verschijnt een vink voor ‘verwerkt’ in beeld en vervolgens verschijnen negen cijfers en het woord burgerservicenummer in beeld.
Voice over: Je krijgt, als je aanvraag is verwerkt ook een burgerservicenummer, ook wel bsn genoemd. 
 
In beeld: het logo van DigiD komt in beeld. Daarna komt een telefoon met het logo van de Rijksoverheid in beeld. Daarna verschijnt de link digid.nl/buitenland.
Voice over: Met je bsn kun je een DigiD aanvragen. DigiD is het online inlogmiddel voor de overheid. Vraag je DigiD voor vertrek naar Nederland aan via digid.nl/buitenland.  
 
In beeld: er komt een symbool van een huis in beeld. Daarna komt een geel pasje in beeld, dit moet de persoonlijke OV chipkaart voorstellen. Daarna komt de link naar ov-chipkaart.nl in beeld. 
Voice over: Zodra je een Nederlands adres hebt, kun je een persoonlijke OV-chipkaart aanvragen via ov-chipkaart.nl. 
 
In beeld: in beeld komt een roze scherm. Dit moet de website van studentenreisproduct.nl voorstellen. Ook komt het logo van DigiD in beeld. Daarna komt het woord koppelen in beeld te staan.
Voice over: Log daarna met je DigiD in op studentenreisproduct.nl en geef de gegevens van je OV-chipkaart door. Dit heet koppelen.
 
In beeld: in beeld komt een envelop te staan met het logo van studentenreisproduct. Deze envelop moet een bericht voorstellen. Daarna komt een gele automaat in beeld. Dit moet een ophaalautomaat voorstellen. Daarna stopt de hand van de student de persoonlijke OV-chipkaart in het ophaalautomaat. Hiermee zet de student het studentenreisproduct op de OV-chipkaart.
Voice over: Is het koppelen gelukt? Dan krijg je hier bericht over. Ga naar een ophaalautomaat bij jou in de buurt en zet het studentenreisproduct op je OV-chipkaart. 
 
In beeld: in beeld komt een school. Daarna komt er een vink in beeld.
Voice over: je kunt reizen met het studentenreisproduct vanaf het moment dat je staat ingeschreven. 
 
In beeld: in beeld komt een kalender met daarin 1 augustus voor de inschrijfdatum voor het mbo. Daarna komt nog een kalender in beeld met daarin 1 september voor de inschrijfdatum voor het hoger onderwijs.
Voice over: Dit is meestal vanaf 1 augustus op het mbo en vanaf 1 september voor hbo en universiteit. 
 
In beeld: in beeld komt de kaartlezer van de NS. Dit is een paal. De student houdt de persoonlijke OV-chipkaart voor de kaartlezer en laat zien hoe in- en uitchecken werkt. 
Voice over: Oh ja! Vergeet niet om bij het reizen in- en uit te checken met je OV-chipkaart.

Mijn DUO gebruiken buiten Nederland

Ook als u in het buitenland bent, kunt u belangrijke zaken regelen via Mijn DUO.

Downloads
Beschrijving

De animatie begint met een titelscherm en in het scherm verschijnt de titel 'Mijn DUO gebruiken buiten Nederland'.

In beeld: Een vrouw zit achter een bureau met een laptop.
Voice over: Uw zaken bij DUO regelt u snel en eenvoudig online via Mijn DUO. 

In beeld: Achter de vrouw verschijnt een wereldkaart.
Voice over: Ook in het buitenland.

In beeld: het beeld wordt gevuld met een laptop en in beeld staat een voorbeeldpagina van Mijn DUO. Een hand wijst de delen van de website aan die de voice over benoemt.
Voice over: In Mijn DUO kunt u bijvoorbeeld uw berichten lezen, wijzigingen doorgeven en verlaging van uw maandbedrag aanvragen. En u hebt altijd een actueel overzicht van uw schuld en aflossingen.

In beeld: Op de laptop verdwijnt het beeld van Mijn DUO en er verschijnt een sleutel met het logo van DigiD.
Voice over: Voor toegang tot Mijn DUO hebt u een DigiD nodig. 

In beeld: Naast de sleutel verschijnt een slot met het Rijkslogo.
Voice over: Hiermee kunt u inloggen op websites van de Nederlandse overheid.

In beeld: een man denkt goed na. De cijfers 1 tot en met 4 komen in beeld.
Voice over: Hebt u nog geen DigiD of kunt u niet meer inloggen op Mijn DUO? We laten in 4 stappen zien hoe u dit kunt regelen.

In beeld: Het DigiD logo gaat door het beeld en boven de man verschijnt een witte balk met de url digid.nl/buitenland.
Voice over: Stap 1. Vraag een nieuwe DigiD aan op digid.nl/buitenland. 

In beeld: De man wijst naar de identiteitskaart waar een burgerservicenummer op staat.
Voice over: Voor de aanvraag hebt u een burgerservicenummer nodig. 

In beeld: In beeld komt een muzieknoot en daarna komt een hand met een telefoon het beeld in. Op het scherm staat een voorbeeld van een sms met baliecode.
Voice over: U krijgt een baliecode per e-mail en sms.

In beeld: In beeld staat het cijfer twee. De man staat bij een balie. Achter de balie zit een vrouw achter een computer. Het beeld gaat daarna naar een overhandiging van een envelop met daarop het DigiD logo. De man voor de balie staat daarna met blij gezicht met de envelop in zijn hand.
Voice over: Stap 2. Met deze code moet u binnen 30 dagen uw DigiD activeringscode ophalen bij een DigiD balie bij u in de buurt. 

In beeld: de man is aan het videobellen met een medewerker van NederlandWereldwijd.
Voice over: U kunt uw activeringscode ook ontvangen door te videobellen met NederlandWereldwijd.

In beeld: In beeld staat het cijfer drie. Het logo van DigiD komt in beeld.
Voice over: Stap 3. Met de activeringscode activeert u uw DigiD. 

In beeld: In beeld komt een telefoon, daarna de logo’s van DigiD, App Store en Google Play.
Voice over: Stap 4. Download de DigiD app. Dit is de makkelijkste manier om veilig in te loggen. 

In beeld: De man is op zijn telefoon ingelogd op Mijn DUO.
Voice over: Nu kunt u inloggen op Mijn DUO.

In beeld: De website van duo.nl komt in beeld.
Voice over: Ga naar duo.nl en klik op de groene knop ‘Log in’. 

In beeld: De inlogomgeving van DigiD komt in beeld.
Voice over: Open dan uw DigiD app en doorloop de verschillende stappen op uw scherm.

Online zaken regelen in Mijn DUO

Regel online makkelijk en snel al uw zaken via Mijn DUO.

Downloads
Beschrijving

De animatie begint met een titelscherm en in het scherm komt de titel 'Online je zaken regelen bij DUO'.

In beeld: een student die in de schoolgang staat komt in beeld. Naast de student komt een icoon van een boek en de tekst ‘Mijn DUO’ in beeld.
Voice over: Ga je studeren of studeer je al? Je zaken bij DUO regel je snel en makkelijk online via Mijn DUO. We laten je graag zien hoe Mijn DUO werkt.

In beeld: de online omgeving ‘Mijn DUO’ komt in beeld. Bij de tegel ‘Mijn producten’ kan de student de studiefinanciering bekijken. Bij de tegel ‘Direct regelen’ kan de student wijzigingen doorgeven. Bij de tegel ‘Mijn berichten’ kan de student berichten lezen. Bij ‘Mijn schulden’ staat een overzicht van de studieschuld.
Voice over: In Mijn DUO heb je inzicht in je studiefinanciering, kun je wijzigingen doorgeven en je berichten lezen. Je hebt ook altijd een actueel overzicht van je studieschuld. 

In beeld: de student klikt op ‘Mijn producten’ waardoor deze pagina opent. Het maandbedrag en de datums van uitbetalen komen in beeld. Daarna scrolt de student naar beneden waardoor de lening in beeld komt. 
Voice over: Bij ‘Mijn Producten’ zie je hoeveel studiefinanciering je krijgt en wanneer dit wordt uitbetaald. Je kunt hier ook de hoogte van je lening aanpassen.

In beeld: de student klikt op ‘Mijn schulden’ waardoor deze pagina opent. De student ziet wat het rentepercentage is, welk gedeelte van de studieschuld een prestatiebeurs is en welk gedeelte de student moet terugbetalen.
Voice over: Wil je inzicht in je studieschuld? Ga dan naar ‘Mijn schulden’. Hier zie je de opbouw van je studieschuld en of je rente moet betalen. Je ziet welk gedeelte een prestatiebeurs is en welk gedeelte je moet terugbetalen.

In beeld: de student klikt op ‘Mijn gegevens’ waardoor deze pagina opent. De student ziet welke gegevens aan te passen zijn, zoals het e-mailadres of rekeningnummer.
Voice over: Bij ‘Mijn Gegevens’ kun je wijzigingen doorgeven, zoals je adres, e-mailadres of je rekeningnummer.

In beeld: in beeld komt een telefoon met drie iconen. 1 icoon met een persoon, 1 icoon met een telefoon en 1 icoon met een e-mail. Achter deze iconen komt een vink te staan. Dit moet voorstellen dat de gegevens up-to-date zijn.
Voice over: Zorg ervoor dat je gegevens up-to-date zijn.

In beeld: in beeld verschijnt een icoon van een bel. Dit moet voorstellen dat de student een seintje krijgt als er een belangrijk bericht klaarstaat. Daarna verschijnt een blije smiley.
Voice over: Dan krijg je een e-mail als er een nieuw bericht voor je klaarstaat in Mijn DUO. Zo mis je nooit een belangrijk bericht.

Terugbetalen vanuit het Caribisch gebied

Uw studieschuld terugbetalen vanuit het Caribisch gebied werkt net even anders dan vanuit Nederland.

Downloads
Beschrijving

Uw studieschuld terugbetalen vanuit het Caribisch gebied werkt net even anders dan vanuit Nederland.

U hebt verschillende mogelijkheden om de betaling aan te passen aan uw persoonlijke situatie. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om uw schuld lokaal terug te betalen. U maakt uw maandelijkse termijnen dan over naar een lokaal rekeningnummer in plaats van naar Nederland. Dit is een stuk goedkoper, want u betaalt in uw eigen valuta en u hoeft geen hoge transactiekosten te betalen.

Hebt u weinig of geen inkomen? Dan kunt u DUO vragen om bij de berekening van het maandbedrag rekening te houden met het inkomen van u en uw partner. Vaak wordt uw maandbedrag dan lager of zelfs € 0,-. U moet zelf eenmalig de verlaging van het maandbedrag aanvragen. Daarna vraagt DUO ieder jaar automatisch uw inkomen op bij de lokale Belastingdienst. Tenzij u op Aruba of Sint Maarten woont. Dan moet u zelf ieder jaar uw inkomen doorgeven.

Hebt u al verlaging van het maandbedrag aangevraagd en komt het u tijdelijk niet uit om af te lossen? Dan kunt u een aflosvrije periode aanvragen. Daarmee wordt de terugbetaling van uw studieschuld tijdelijk stopgezet. In totaal hebt u recht op 60 aflosvrije maanden. U kiest zelf wanneer u deze maanden inzet. Maar op is op, dus gebruik ze alleen als het echt nodig is. De maximale terugbetalingsperiode wordt verlengd met het aantal aflosvrije maanden dat u hebt ingezet.

Aanvragen lager maandbedrag

Betaal niet te veel. DUO kan rekening houden met je inkomen.

Downloads
Beschrijving

Een medewerker van DUO staat voor een blauwe achtergrond, terwijl ze meer vertelt over de inhoud van deze video.

In beeld verschijnt de titel van de video: ‘Studieschuld DUO terugbetalen. Betaalt u niet te veel?’.

De medewerker staat weer voor de blauwe achtergrond en geeft uitleg over de berekening van het maandbedrag. Hierbij geeft ze een aantal rekenvoorbeelden. Bij ieder rekenvoorbeeld verschijnt er links in beeld een rekenmachine en rechts een tekstvak. Hierop worden de genoemde bedragen, de looptijd en het rentepercentage getoond.

De medewerker is weer terug in beeld. Ze geeft uitleg over het aanvragen van de verlaging van het maandbedrag. In beeld wordt een mobiele telefoon met de website van DUO (duo.nl) getoond. Op de website wordt er genavigeerd naar de inlogknop voor Mijn DUO. Daarna wordt het formulier ‘Opgave Inkomen voor verzoek verlagen maandbedrag 2023 voor inwoners van het Caribisch gebied’ getoond. In beeld wordt er op de pagina duo.nl/antillen gescrold naar de uitklapper formulieren folders en checklists.

Daarna is de medewerker terug in beeld. Ze staat voor de blauwe achtergrond en rondt haar uitleg over het verlagen van het maandbedrag af.

Zorgverzekering Caribisch gebied

Gaat u in Nederland studeren? Dan moet u een meestal een Nederlandse zorgverzekering afsluiten.

Webinars en rekenhulpen

Contact

Vragen? U kunt vanuit het Caribisch gebied op verschillende manieren contact met ons opnemen.

Geen terugbelverzoeken en videobellen voor statusupdates terugbetalers

Bent u terugbetaler en hebt u een vraag gesteld via mail? Of een aanvraag voor draagkracht gedaan, maar nog geen reactie gekregen? Onze verwerkingstijden zijn langer dan normaal. Daarom duurt het wat langer voor u antwoord krijgt. Maak alstublieft geen terugbelafspraak of videobelafspraak over de status van uw aanvraag. U krijgt zo snel mogelijk bericht.

Telefoon

Op werkdagen van 3.00 tot 11.00 uur (Caribische tijd).

+31 50 599 77 55

Terugbelverzoek

Wilt u liever dat DUO u belt? Dan kunt u een terugbelverzoek doen. DUO belt u dan op de dag die u het beste uitkomt, tussen 9.00 en 11.00 uur (Caribische tijd).

Bent u (aankomend) student? Mail uw terugbelverzoek naar: ks-aa-uaf@duo.nl.

Betaalt u een studieschuld terug? Mail dan uw terugbelverzoek naar CN-Debiteuren@duo.nl.

Plak de volgende tekst in uw mail en vul uw gegevens in:

Beste DUO-medewerker,

Ik wil graag dat DUO telefonisch contact met mij opneemt. Mijn gegevens:

  • Voornamen:
  • Achternaam:
  • Geboortedatum:
  • Adres:
  • Telefoonnummer:
  • E-mailadres:
  • Datum waarop ik gebeld wil worden:
  • Mijn vraag:

DUO belt u met het telefoonnummer 050 599 8000. We proberen u maximaal 2 keer te bellen. Kunnen we u niet bereiken? Dan kunt u een nieuw terugbelverzoek mailen voor een andere datum.

Videobellen

U kunt met ons videobellen op:

  • woensdag en donderdag van 8.00 tot 11.00 uur (Caribische tijd)

Download de instructies voor videobellen via Teams (99Kb, pdf).

Mailen
  • Studenten: ks-aa-uaf@duo.nl
  • Terugbetalers: antillen@duo.nl
  • Problemen met terugbetalen: debiteurenbeheer@duo.nl
Sociale media

Stel uw vraag via sociale media. Ons webcareteam helpt u graag verder. We zijn online op maandag tot en met vrijdag van 3.00 tot 11.00 uur (Caribische tijd).

Facebook

Facebook voor terugbetalers Antillen Link opent externe pagina

Facebook voor mbo'ers Link opent externe pagina

Facebook voor studenten hbo of universiteit Link opent externe pagina

Twitter

@Duostudent Link opent externe pagina

Instagram

@duostudent Link opent externe pagina