Oneens met DUO

U bent het niet eens met een beslissing van DUO of van een andere organisatie die valt onder het ministerie van OCW. Of u bent niet correct behandeld door DUO. Het is afhankelijk van uw situatie wat u dan het beste kunt doen.

Een klacht indienen

U bent ontevreden over de dienstverlening van DUO.

Wat moet u doen?

  1. Geef zo duidelijk mogelijk in een brief aan wat er is gebeurd, en waarom u ontevreden bent. Vermeld zo mogelijk de datum, het tijdstip en de naam van de medewerker die u geholpen heeft. U kunt ook het klachtenformulier gebruiken.
  2. Stuur uw klacht naar:

    Klachtenfunctionaris DUO
    Antwoordnummer 392
    9700 VB Groningen

    U kunt uw klacht ook mailen naar klachtenrne@duo.nl.

Hoe gaat het verder?

  • U krijgt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging.
  • Wij proberen uw klacht binnen 4 weken af te handelen.
  • Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Dan kunt u de Nationale ombudsman vragen uw klacht te onderzoeken.