Naar Home

Inloggen op Mijn DUO

Inloggen met DigiD

Op het inlogscherm van DigiD kiest u uw inlogmethode. U hebt de DigiD app of DigiD met sms-controle nodig.

Inloggen Mijn DUOmet DigiD

of

Om in te loggen hebt u een burgerservicenummer nodig. 

 

Inloggen buiten Nederland

Met DigiD kunt u ook buiten Nederland inloggen op Mijn DUO. Soms moet u van tevoren nog iets regelen.

DigiD app

In het buitenland is de DigiD app het makkelijkst. Hebt u nog geen DigiD app? Installeer en activeer de app alsnog. U kunt dit het best doen voordat u naar het buitenland vertrekt.

Sms-controle

Wilt u liever inloggen met sms-controle? Ook dat kan.

  • Neemt u een nieuw mobiel nummer? Wijzig dan uw telefoonnummer in Mijn DigiD. Doe dit voordat u uw oude nummer opzegt.
  • Hebt u nog geen sms-controle? Vraag bij DigiD de sms-controle aan. Doe dit voordat u naar het buitenland verhuist.

DigiD op Aruba en Curaçao

Woont u op Aruba of Curaçao en hebt u een burgerservicenummer? Ook dan kunt u een DigiD aanvragen. U moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Kijk voor meer informatie op digid.nl.

Inloggen met Europees inlogmiddel

EU-burgers kunnen met een Europees inlogmiddel en hun burgerservicenummer inloggen op Mijn DUO. U hebt dan geen DigiD nodig. Op rijksoverheid.nl leest u voor welke landen dit mogelijk is.

Formulier

Kunt u niet inloggen op Mijn DUO? Gebruik dan een formulier om uw aanvraag of wijziging door te geven. De verwerkingstijd van een formulier is langer dan een digitale aanvraag.

Onze post weer op papier

Ontvangt u onze berichten digitaal, maar kunt u niet meer inloggen op Mijn DUO? Gebruik het mailformulier als u onze berichten weer per post wilt ontvangen. Vermeld uw volledige naam en geboortedatum.

Problemen met inloggen

Hoe werkt inloggen?

U hebt DigiD nodig om te kunnen inloggen.
  • De makkelijkste manier is inloggen met de DigiD app. U logt in met een zelfgekozen pincode.
  • Hebt u geen smartphone? Dan kunt u inloggen met sms-controle. U logt in met uw DigiD-wachtwoord en een code die u krijgt per sms.

Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten

Bent u uw DigiD-wachtwoord of gebruikersnaam vergeten? DigiD helpt u verder.

Probeer deze directe link om Mijn DUO te openen:

https://mijn.duo.nl/particulier/portaal/dashboard

Cookies wissen of andere browser

Probeer uw cookies te wissen of in te loggen via een andere browser.

Privémodus

Gebruikt u Safari op een iPhone of iPad? Zet dan de privémodus uit.

Bij andere browsers werkt Mijn DUO vaak het beste als u de privémodus aanzet.

Update uw besturingssysteem

Om in te kunnen loggen met uw DigiD moet u minimaal beschikken over één van de volgende besturingssystemen:

Voor uw computer:

  • Windows 7 / 8.1
  • Windows 10
  • OSX 10.9.4 of hoger

Voor uw mobiele apparaat:

  • iOS 7 of hoger
  • Android 6 of hoger

Melding over niet-veilige verbinding

Krijgt u de melding dat een certificaat is verlopen? Dan zijn de certificaten 'domein' en 'intermediair G3' niet automatisch bijgewerkt op uw apparaat. Ga naar pkioverheid.nl en download en installeer de volgende certificaten:

  • Staat der Nederlanden Organisatie Services CA - G3
  • KPN BV PKIOverheid Organisatie Server CA - G3

Europees inlogmiddel

Lukt inloggen met uw Europese inlogmiddel niet? Neem dan contact op met de aanbieder van uw Europese inlogmiddel.

Verbergen Sluiten
Wat vind je van de website?

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee