Naar Home

Inloggen op Mijn DUO

digid Inloggen Mijn DUOInloggen Mijn DUO Inloggen Mijn DUOInloggen Mijn DUO

Openingstijden

U kunt niet inloggen tussen 06.00 en 07.00 uur 's ochtends.

Hoe werkt inloggen?

Om te kunnen inloggen, hebt u DigiD nodig. Inloggen met DigiD kan op 2 manieren: met de DigiD app en met sms-controle. 

Met sms-controle logt u in met een code die u ontvangt in een sms. Met de DigiD app logt u in met een QR-code en een zelfgekozen pincode. Die code is steeds hetzelfde. U ontvangt dus geen sms'jes meer. Dat kan handig zijn in het buitenland.

De DigiD app en sms-controle vraagt u aan op digid.nl.

Inloggen vanuit het buitenland

Met DigiD kunt u ook buiten Nederland inloggen op Mijn DUO. Soms moet u van tevoren nog wel wat regelen.

Problemen met inloggen

Heeft u problemen bij het inloggen in Mijn DUO? Probeer dan onderstaande oplossingen:

Directe link

Probeer deze directe link om Mijn DUO te openen:
https://mijn.duo.nl/particulier/portaal/dashboard.

Cookies wissen of andere browser

Probeer eens uw cookies te wissen of in te loggen met een andere browser.

Privémodus

Gebruikt u Safari op een iPhone of iPad, zorg er dan voor dat u de privémodus uitzet.

Bij andere browsers werkt Mijn DUO vaak juist wel het beste in de privémodus. Dat doet u als volgt:

Browser:
- Chrome Ctrl+ Shift + N
- Opera Ctrl+ Shift + N
- Edge Ctrl + Shift + P

Melding over niet veilige verbinding

Ziet u een melding over een verlopen certificaat? De oorzaak is dat de nieuwe certificaten (domein en intermediair G3) niet bijgewerkt zijn op uw apparaat. Dit gebeurt normaal gesproken automatisch.

Ga hiervoor naar: https://www.pkioverheid.nl/ en download en installeer deze certificaten (zie ook de afbeelding):
- Staat der Nederlanden Organisatie Services CA - G3
- KPN BV PKIOverheid Organisatie Server CA - G3

Gebruik je een Apple?

Volg dan na het downloaden van de certificaten van www.pkioverheid.nl deze handleiding van Apple om het certificaat te installeren: https://support.apple.com/kb/PH25443?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL.
Mogelijk is een controle-instelling ook nog van invloed (zorg dat de controle instelling op 'Beste poging' staat): https://support.apple.com/kb/PH7300?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL.
Wat vind je van de website?
Verbergen Sluiten

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee