Documentatie en contact
- Documentatie
- Contact over Facet
Contact over Facet
Voor vragen over Facet kunt u terecht bij de helpdesk Facet. De helpdesk is op werkdagen bereikbaar van 7.30 tot 17.00 uur. Wij proberen uw e-mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Vergeet niet uw telefoonnummer en instellingscode te vermelden.
Sector | Telefoon | |
---|---|---|
Vo en mbo | helpdeskfacet@duo.nl | 050 599 99 25 |
Vragen over wet- en regelgeving
Voor vragen over de wet- en regelgeving van examens en toetsen neemt u contact op met het Examenloket. De helpdesk is op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur. Tussen 1 april en 1 juli vanaf 8.30 uur. Wij proberen uw e-mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Vergeet niet uw telefoon- en instellingscode te vermelden.
Sector | Telefoon | |
---|---|---|
Vo | examenloket@duo.nl | 070 757 51 77 |
Technische ondersteuning
Voor technische ondersteuning is er een wiki en een forum.
In de Facet wiki Link opent externe pagina staan handige tips en trucs. De Helpdesk Facet en de ontwikkelaars plaatsen hier informatie over de afnamesoftware, de FAO-server en de Facet Portaal Apps.
Op het Facet forum Link opent externe pagina kunnen gebruikers praten over de infrastructuur van de onderwijsinstelling. Voor het forum moet u zich registreren.
Een klacht indienen
Bent u ontevreden over de dienstverlening van Facet? Dan kunt u per e-mail, brief of klachtenformulier een klacht indienen.