Naar Ov

Studentenreisproduct

-chipkaart kwijt, kapot of verlopen

-chipkaart kwijt

Bent u uw -chipkaart verloren? Neem dan contact op met de Klantenservice -chipkaart Link opent externe pagina. Uw oude kaart wordt binnen 24 uur geblokkeerd en u krijgt zo snel mogelijk een vervangende kaart.

-chipkaart kapot

Is uw -chipkaart kapot? Controleer eerst of er saldo op staat. Bij negatief saldo kunt u niet inchecken en lijkt uw kaart het niet te doen. Is dat niet de reden? Ga dan met uw kaart naar het loket van uw vervoersbedrijf. Of neem contact op met de Klantenservice -chipkaart Link opent externe pagina.

-chipkaart verlopen

Een persoonlijke -chipkaart is 5 jaar geldig. Verloopt uw -chipkaart binnen 6 weken? Dan kunt u een nieuwe kaart kopen Link opent externe pagina op -chipkaart.nl. Uw studentenreisproduct wordt automatisch op de nieuwe kaart gezet.

Tijdelijk reisproduct

Wilt u snel verder reizen? Vraag dan een tijdelijk studentenreisproduct Link opent externe pagina aan. Met het tijdelijke studentenreisproduct overbrugt u de periode waarin u wacht op uw vervangende kaart.

Stopzetten reisproduct

Kunt u uw studentenreisproduct niet stopzetten omdat uw kaart kwijt, kapot of verlopen is? Kijk dan op de pagina Studentenreisproduct stopzetten wat u moet doen.

Verbergen Sluiten
Wat vindt u van de website?

We willen onze website graag verbeteren. Helpt u ons verder? Het duurt ongeveer 1 minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag verbeteren. Helpt u ons verder? Het duurt ongeveer 1 minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag verbeteren. Helpt u ons verder? Het duurt ongeveer 1 minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag verbeteren. Helpt u ons verder? Het duurt ongeveer 1 minuut.

Ja, ik doe mee